WAIT YOU :')

28 July

Setelah beberapa ketika.. 
bait kata yang ditaip, dipadam semula.. 
ku taip 'saya', 
tapi
 tertaip 'sayu'.. 
ku taip 'dia', 
tapi tertaip 'daia' 
-penangan iklan sabun daia kat tv kot..
Okeh padam..padam..padam.. 
 itulah perkara yang berlaku acapkali 
aku cuba untuk memulakan satu entri
 sehinggakan ku padam terus dengan menekan kotak
 'X' berwarna merah di bucu sebelah kanan atas sekali . 
ochhh shittt !
perasaan ni datang lagi !
 apa ke bendanya ni !
telalu mendera ! telalu myeksakan !
rasa nya mahu sahaja
 aku buang hanpon ni dri tingkat 4 smpai bwa
biar pecah bekcai
lain yang ku tunggu lyn yang ku dapat.
asik2 dia(MAXIS) je yang msg .
sakit pulak hati aku ni.
aku tgu kau lah bodoh !
apa lah paya sangat kau nak msg aku..
asik aku je start dulu mmg paya lah jwb nya !
sabar je aku !
haishh 
sebenarnya apa motif juga aku nak marah dia macam ne
dye bukan sapa2 aku
sudah lah fika
BUAT HAL MASING2 
TU LEBIH BAIK
maybe dia ta nak di ganggu :')
kau sapa fika ! sedar sikit !
urmmm
taa pe la ni nama manusia yang MUDAH LUPA
ucapan TERIMA KASIH pon ta ada lagi KEJAM kan...

“Hakikatnya,
 majoriti manusia yang hidup di dunia ini tidak pandai berterima kasih. Jika kepada Allah pun hanya sedikit manusia yang mampu bersyukur, 
inikan pula kepada sesama manusia,” kata saya seakan memujuk hati :')


ta apa, AWAK yang kat sana tu
saya tunggu awak kat sni
masih ada ruang lagi di hati ini untuk awak. :')
saya RINDU awak :'(

Mari, Pujuk Hati
Ya, saya tahu. Banyak benda boleh melukakan hati manusia. Dan ini adalah salah satunya. Maka, adalah tidak berguna bila anda bersedih dengan perangai manusia yang mahir dalam bab tidak tahu menghargai.
TERIMA KASIH, SEKIAN

HARGAI HATI SAYA

SAYA BETUL2 RINDU AWAK


WAIT for YOU

 - TAMAT -

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook