MOMENTS RAYA MERDEKA CIKFIKA

02 September


Salam kembali di ucapkan kepada korang semua^ ^.
AHA.Petang yang agak kelihatan mendung di kawasan perumahan kite 
buatkan tetiba mood nak kongsi gambar dengan korang menusuk ke jiwa.
(Jiwang atau S**** ayat aku ni?)Brr...Muahahah.
Apa kena-mengenanya pulak cuaca mendung dengan mood nak kongsi gambar?
~HuahHuah.Memang entah apa-2 kan?....

AH.Wateve lah..!(.Ececeh.Speaking pulak dah.).~~Haha.Tak kesah.
Cikfika tengah semangat juang ni nak kongsi gambar / moments semalam
1 september 2014 ( isnin )

ni just enter bergambar jeww tau malas nak taip panjang2
takut angpa malas ja nak baca ya dokkk...


ni adalah card undangan yang aku bagi kat kawan2 hihi
 cewahhh poyo jer siap ada card undangan bagai puihhhh
( sila buat muka menyampah sat ) >,<


V
V
V
v
v

beberapa gambar yang aku sempat tangkap :p
jom tengok









ni geng paling sporting 
dorang ni gila hahah
tapi dorang smua awesome
thanks to
 boy/wan, mimie/fahmie, man, and adik farid yang comel hihih




yang ni pun geng tadi cumaaaa dorang lambat sampai lahhh :')
thanks too
faiz/bawe, zakor
sian mereka sesat tapi ta pe asalkan sampai
dorang ni lah buat aku tertunggu sampai tertido..
hihihih
datang2 fika laparrrr ;'(
hahahaha alalalalaal ksiannya lah kawan2 aku ni :')














okey yang ni friend / akak angkat yang super sporting
hihihi lagi senget dari aku
lagi super cute and smuah super lah dia ambk
muahhhhh 
see oleh sebab dorang orang last apa lagi posing hbis lahhh
hihihihih 
thanks to
kak anis and afiq/macha
mauhhhhhh sampai juga yer walaupun sesat nasib tak giveup cari umah adik hihihi...









okey tada ni gambar super awesome dari anak-anak buah tercinta
yang gila selfie like me...
pantang nampak camera smua nak join posing hihihih
muahhhhhhhh sayang asyanti, yayan and ashh yang besar bertopi tu....
takkk dia tu tumpang bergambar jer hahaha:') 

p/s : sorry pada yang tak ada dalam gambar tu.. kita segan nak ajak awok bgambar
takut awak tak selesa jer hihihi
tapi still nak ucapkan terimakasih sebb sudi datang semalam 
open house RAYA MERDEKA kita ni ehhh 
to my adik angkat mr dinie
i'm sorry tapi serious sedih sangat ummmm
awak orang pertama yang saya invite datang rumah,  tapi awak tak datang juga 
tak pe lah... is okey ... 
 and to me lover en shafiq farhan
sedihhh awak tak de semalam kalau awak ada mesti awak tolong saya bakar satey,
potong lemang semuah tapi, ummmm is okey lahh
awak kan jauhhhh so saya paham..
( ni betul2 jiwang ni ) adoiiii
haaaaaa lupakan lah janji benda dah lepas skang tinggal kenangan.

sekali lagi thankssssss guyssss muahhhhhhhhhh sebakul :')
byeeee wah cawww lu.. nak balik dah
hahahah >,<




You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook