DILAMUN RINDU + SAYANG

07 August

haiii ( sambil lambai2 tangan )
waaaasaaappppppp baby !!!!
yesssssss enter ini ditujuh kan untuk minah bunga macam aku 
yang sdang dilamun RINDU + SAYANG
kuang kuang kuang
dan
bagi yang tidak berminat sila
sila lah tekan pangka kat bucuh warna merah tu blah kanan anda 
dan lagi senang swich off lptop anda
dan pergi tido
hihihhihihihih
bagi yang nak baca teruskan membaca
ok..
sapa tengah bahgia sekang
nak share sesuatu silakan
bila
anda happy sya lagi happy ok
heeee :)

this my stort for tday
not for u but for someONE yang spicel 
heeee

"kejarlah BAHAGIA kerana bahagia itu MILIK kita"

awak,
awak tahu apa yang buat saya bahagia?
bila awak ada bersama saya
walaupun sekadar sekelumit cuma

awak,
awak tahu apa yang buat saya gembira?
bila awak lepaskan sebentar Game
dan duduk melayan pesanan ringkas saya

awak,
awak tahu apa yang buat saya tersenyum manja
bila awak bercakap dengan saya
walaupun ia cuma usikan nakal bersahaja

awak,
awak tahu apa yang buat saya ketawa?
bila awak puji saya
sebab saya tahu, pujian daripada awak sangat bermakna

awak,
inikah nilai kebahagiaan itu?
jika YA
terima kasih cinta

i love you shafiq farhan :')









You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook