PLAN B, BERJAYA ! HAPPY NEW YEAR

02 January

sambungan 
haaaaaa
nak tau plan b kita tu apa untuk mr:: mimie 
jup jup jup plan A pon ak x cita lg dah nak tau plan B yer... 
gelojoh sungguh hihihihi
aku nak cita plan A lu k..
plan A tu aku ingat la kan nak pi genting 
with my bff and mr mimie skali
tapi bla pikir2 balik macam ta sernok pulak 
pada hal dah usyahh tarikh , tiket and pginapan kita org 2 hari 1 mlm dah
 tapi pikir punya pikir kenangan boleh cari lagi 
tapi rsa hati ni lebih kuat untuk bagi someting spcel untuk dye...
tanya punya tanya pendapat besama
 akhir nya plan A aku cancel aku jalan kan plan B....
sebulan lebih aku dok pikir apa yang aku nak bagi sambil tu aku kumpul lah duit....
haaa ni pikir punya pikir dapat lah lah idea 
nak tau apa???
tadaaaaaaaa






GALAXY Ace GT-S5830
sweet couple phone
akhirnya  asil titik peluh aku 
plan B berjaya
yessss aku happy sgat2
sebulan lebih ok aku plan benda ni... 
setiap kali aku jumpa dye mesti aku akn siasat dye nak phone apa...
bukan apa aku ta nak la beli benda yang aku minat sorg jup lagi dye x minat 
macam syok sendiri pula ,kannn
tapi tanya punya la tanya dah serupa polis pncen dah
akhirnya dapat jwabpan, dye kata samsung is batter
so kat kepala aku GALAXY Ace GT-S5830 je lah
sumpah aku minat gila hp ni even hp ni ta kuar dah
disebab kan kes saman tiru iphone hari tu, hp ni terus kena block
da ta kuar dah
hihihi slah satu faktor why aku nak sangat beli phone ni
sebab dsign dye sebiji mcm iphone
so kita ni ta mampu beli iphone kita beli je lah iphone tiru nya hihih
cik mimie sorry kita ta mampu nak beli mahal2
kita beli ni je hope u suka okey...
ta suka campak buang kat tilam k.. :p
ni puas aku cari galaxy ase ni tauu akhirnya
ha akhirnya aku dapat juga
untuk mr mimie aku belikan dye black colour and aku 
of course lah white colour my favorite plakkkk
 ouhhh ouhhhhhh so sweet
I LIKE.
so
 stelah susah paya aku nak dapat kan phone ni
satu masalah lagi aku kena settle 
yang sebenarnya ialahhhh.... aku ta tau cara aku nak bagi hadiah kat dia
adoiiiiii yang ni paling pening aku nak pikir...
 macam mana macam mana ni..
keje je mesti dok termenung
pada hal pikir benda ni je
haishhhh 
aku smpai kehulur kehilir mencari tips cara nak bagi hadiah kat dye
ya lah sesetengah orang nak hadiah yang dye bagi tu di buka depan mata
tapi dalam stuasi aku ni
aku ta suka orang bka hadiah depan mata aku sebab aku segan sgat2
ya lahhh kita ta nak lah tunjuk kita ni beria2 sangat bagi benda yang mahal kan
nak dye puji kita nak dia belai
eloooo itu buka prgai aku ok...
macam gedik sangat pulak..
lagi aku ta nak dye pon rasa malu buka hadiah tu..
btw whatever lah masing2 nya cara
cara aku macam ni je lah
ta suka orang buka hadiah yang aku bagi depan aku
ooooo my god malunya rasa nak masuk muka dlm beg
masa aku bagi pon aku dah segan sgat2 tu pon aku yang ta dapat ungkap
1 pekatan pon depan dye
just ayat poyo yang kuar "nak bagi barang jup ikut naik atas jup"
slanjutnya ayat2 jiwang semuah kat msj je hihihi poya gila lahh wei
maaf cik mimie ayat yang kita dah karang semuah tesekat kat anak tekak ni tiba2 jadi bisu kejap hihihihi


snep pic seblum sesi membalut hadiah

tengok tengok aku ta tau mana lah aku dapat idea buat natang ni...
gila lah bila pikir-pikir sweet juga aku ni :
hahaha rasa nak muntah ta..
jom ramai2 kita muntah 
bwekkkkkkkkkkkk !
jiwang ta???
habis mejalah aku koyak2 untuk padat kan kotak
and than benda penting sebur myk wangi banyak2 bagi dye mabuk sikit
guna cara moden nya dulu2 letak bedak kali ni kita up letak minyak wangi lak huhuh
kemudian tu datang idea merapu aku,
aku jumpa lak kertas warna warni apa lagi 
terus zasssssssss idea datang macam kilat terus ambk pisau pembaris, potong kcik2 
jadi lah macam dalam gambar atas tu hihihi
apa yang pelik dlm gambar tu, cuba tgk betul2 fokus 5 saat
ta jumpa juga ok lahhhh cuba tgk colour apa yang ada kat situ
haaaaa dah tau dah
apa yang bnyak apa yang sikit
hahah pandainya mestilah colour kuningkan dah lah menyerlah, betul ta??
ni aku ta kisah pon kalau dye ta terbaca yang lain sebab tu aku ganjilkan satu colour
kuning macam contoh ayat yang banyak mesti kita malas nak baca kan so
ayat yang penting je lah kta nak highlight kan dya kannn??
tu lah contohnya kira ayat kuning tu penting sgt2 
hahahahah penting macam mana pun aku ta tau..
hahahahah
so 
sekang pun da pukul 3am
of course lah dye dah buka hadiah ni kan
hahahaha 
nak tau apa perasan dye bila dapat hadiah ni nnti kita tanya k
no komen untuk itu...

kat bukit bintang semalam
semak dan menjadi sakai semuahnya


 haiiiii gyzzzz rasa nya dah lambat nk wish happy new year tapi aku nak wishhh juga
HAPPY NEW YEAR
sorry sebb lambat ok
sesapa yang birthday 1hb tadi
happy birthday u allz 
aku sempat tengok ada 24 mmber fb aku yang brthday 1hb
haaa elooo guzz happy bithday
nak hadiahhhh
meiii datang dekat skitttt
 muahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
tu hadiah bithday untuk anda ok hihihih :p

ok lah dulu tilam dah memanggil
wish for my sayang 
ILOVEYOU 
so much dear
u my perfect boyfriend 
mr mimie :)


You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook