PLAN B, I CAME :)

31 December

3.23am
aku masih tak tido lagi hihihihih
mata dah mengantuk tapi ta le lelap
senang hati sangat kot and ta sabar nak pi date esok
ni dok pikir baju apa nak pakai sok , ni pon dah dok pungah2 almari da ni ha
 huhuhu
gilaaaaa macam pi 1st date kan pada hal dye ta kisah
langung aku nak pakai bju apa, cantik ke ta kan huhuh
tapi aku still nak pikir juga, apa aku nak pakai, apa akn jadi esok haish
bedebar2 tauuuuu

ehhhh sedar ta sedar esok dah new year right...???
ha!!! ta paya lah dok kalut buat azam baru 
azam tahun ni pon ta tcpai lagi
 ada hati nak buat azam baru puihhhh
malu sikit tanam muka kat tanah tu....
ehhhh awett awak, awk semua teasa kita bukan cakap awk awk skalian kita ckap diri kita ni ha
azam tahun 2012 pon kita dah tak ingat mcm ne ni huhuhuhuh :p
ok forgive ok abaikan
kita pikir azam tahun 2013 apa lak
aku dah ada dah
AKU NAK JUMPA 2014 
:)
so doa aku
YA ALLAH YA TUHAN KU KAU PANJANGKAN LAH UMURKU  FAMILYKU DAN BOYFRIEND SERTA KELUARGANYA SUPAYA MEREKA BOLEH TEMANI AKU HINGGA AKHIR NYA :')
aminnn.....
oitt sembang punya sembang haish =,=
dah lari tajuk dah lah...
tgk ats bukan atas shiling atas post title tu
cuba baca kuat2 sikit kita nak dngar 
ha.... ! apa???
kuat lah lagiii
haaaa good
PLAN B
apa tu plan B??
ha ni yang nak habaq ni
mei datang dekat sikit, dekat lagi dekat opp opppp opppppp
stop jauh skit ok cun senyum skit
plan b tu rancangan aku selepas plan A aku tu tak dapat aku teruskan
ats sebab telalu bnyak benda yang menghalang
so aku lari lah ke plan b
plan b ya lahhhhhhh
continues..........
masih menjadi rahsia :)
harap besabar yaaaa


You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook