BULAN KEDUA AKU DAN DIA, ALHAMDULILLA :)

25 December

Alahmdulilla 
hihihi
tiba2 je kan ucap pekataan ni...
ha nak tau kenapa????
apa???
eloooo kita ta sambut christmas ok
ta main lahhhh sambut benda tu
kita ucap alhamdulilla sebab hari ni bulan kedua kita dan dia :)
ta sangka pejam celik pejam celik bulan kedua dahhh :)
wahhhh cepat kan masa tu....
hihihi dah macam2 kita org lalui ya lah kata org adat bcinta lah kalau gaduh tu heee
tapi gado tu ta sgat majuk2 jerr skit hihihihihi,
punya main nak pujuk dye tu kan dye mai datang shah alam nasib dye cuti esok
pukul 11 gitu dye dah terpacak kat luar pedana, 
dalam pjlnan nak pi skatepark tu sepatah dye cakap sepatah aku jwb...
sampai tempat skatepark pon sama diam je ada lah dlm 15minit sunyi
aku pon sebenarnya tak tau nak cakap apa tu yang diam sambil cari mood  kejap
 aku saja lah nak renung langit tgk awan yang terkena lampu funfer tu
dengan selamba nya dye ckap
 " tengok apa tu yang awk tengok santa claus ke?? "
terbahak bahak lah aku gelak hahahahaha
lawak lah, ta jadi nak buat muka marah dahh
eeeee geram aku budak ni cepuk kang padan muka
***
lepak punya lepak perut aku dah menari poco poco dah
tempat dikepala al-rafi je lahh
makan lah kejap kan
haaa masa nak balik tu
pesanan dri dyee
jangan merajuk lagi dye tak reti nak pujuk heeeee
aloooo kita bulan merah ta boleh nak elak time mcm ni hati kita muda trsentap sikit
so awak kena lah paham jangan lah kecik kan hati kita time2 mcm ni
nanti jimat crdit awak 2, 3 hari kita ta msg majuk gan awk, awk nak???
hihih
btw thanks sgat2 sebb datang 
yess biy ayg tak akn dan tak sesekali tinggal kan biy.... :)
biy kan buah hati jantung paru-paru ayang
mana le hidup tanpa buah hati jantung paru-paru kalau x de.... :)
so i love u so much biy



:)






You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook