yuriART MAGAZINE

17 October

 Hey guys.
 Hm. Bosan gila sekarang nie. 
Nak share cerita apa yg patut lahh kan
aku pun ta ada buat apa so boringgg 
jadiiii niii
sem lepas aku ada buat satu magazine portfolio
(tentang diri ak lah kan tak kan dri korang lakk)
ni kira  projek aku lah..
aku pun rsa , banyak2 projek, 
projek untuk subjek ni kot yang paling senang 
aku buat...
cuma 20 muka surat jerrr
nakk tengokk x??? 

tadaaaaaa ni lah magazine portfolio aku...
ada kat pasar chokit skang
hahah nmpak sgat low class punya magazine 
bwekkkkkkkkkk >,<
sapa mau beli???
hahahah aku tipu je
mna ada lah
ni hakmilik persendirian
 tidak boleh di copycat ok... !

aikkkk x kan tunjk cover je 
tunjuk lah apa isi  kat dalam tu..
hahahaha
baik lah bossss... ! >,<

tadaaaaaaaaaaa sekali lagi..
ni dye
salah satu m/s yang ak pling ska
sebab tu ak show kat kat korang
menarikkk x..??
ska ta??
teruja x nak baca??
ofzos lah kann
jangan risau 
nanti ak akan cerita kan satu persatu
isi kat dalam magazine portfolio ak ni k..
skang ak just bgi tgk skali imbas dulu bolehhh
senyum sikit.... :)
haaa kan cantikkkkkk :p
meiii2 datang dekat skit...
nak show kat korang gambar je lahh dlu k
tak perlu nak baca sangat
tengok je dlu
jka berminat baru baca ok
cover depan pink gitu :)
sory gambar cover blakang lupa nak ambkkk hhuhu 

kalau ikut plan magazine ak jadi macam ni
tapiiiiiiiiiiiiii dye x boleh buat lakk
 kata nye susah makan masa so
ak pon nak cepat
ak terpaksa tkar design
 jadi lah yang atas tu gambar yang dah sedia siap
sob sob sob
hhuhuhuh
tapi is ok lahhh
ak pn puas hatiii kannn
design aku aku yang buat huhhuhu

ni page 1
bka2 je dahhh terpampang mka ak
hahahaha nak jga kan
bkan selalu dapat buat magazine so
apa lg ambk kau
kala boleh semua gambar comel aku, ak nak maskkan hhuhu :p

ni page 2-3
ni ak cerita pasal pa gunung kinabalu tu
di beri nama macam tu 
nanti ak cerita k :)

ni page 4-5
hahah ni dah tentu tentu
 pasal diri aku lahhh kannn
hehehe

page 6-7
kalau ni aku cerita pasal family aku lakkk

page 8-9
yang ni lebih pada gambar jerr
ta ada cerita pun
fashion2 yang pernah ak join
dapat no 1 kot hehehe sebab tu tjuk lalalalal
x mau jlzzz mak x ajar >,<

page 10-11
yang ni cerita pasal persahabatan ak dgan si bdak TLB hahah
muahhhhhh sayang kau lah weiiiiii

page  12-13
oitttt yang ni lah page yang aku paling x sabar2 nak show kat korang
nampak tajuk tu 
boyfriendKU si peneman setia
waaa gempak x tajuk dye hahahahah
skanyeeeeeee lalalalalal~

page 14-15
page ni lagi aku suka 
simpel je tapi cantik hahah
aku terpuji magazine sendiri lahhhh
lalalalalalal~
>,< ada orang kisah ke kat sni...
kalau kisah sila angkat kaki dan pergi huhuhu :p

aku rasa ni page last
18 -19
ya itu matlamat aku..
owhhh yang ni mesti ada..
rsa nye smua orang pon ada bde ni even x buat magazine
 macam aku ni korang mest ada...
hihi
\
aikkkkkk kata 20 x cukup 20 ponn
hahhahaah mmg pon aku lupa snep page part cita2 aku
alolololololo 
nak buat macam mna excited sangat bila tengok
asil seni siap di cetak
hahahahahah 
wawawawa bukan main ko fika yerrrr
>,<
alorrr lg pon ari tu dapat pgang kejap je lepas tu antar kat pn mizan
tapiiiiiii
pn mizan dah jji lepas dye bgi markah dye pulang balikkk
ooooffzos aku nak ambk balik
mahal2 aku buat bde ni ok
ni antar kilang tau haaa
jangan main2...
apa2 pon bgi aku buruk macam mana pun art aku tu
tu lah seni aku
korang nak kutuk pergi jauh2 jgn smpai aku dengar 
kang kuar mulut itik aku ni hahahah :p
yang mna nak baca isi kat dalam magazine aku ni...
insyaallah nnti aku akn update untuk korangk k...
ehhhh ada ke nak baca 
malu nye hahahahah
lalalalalal~
terus buat x  tau dan belalu pergi
bubyeeeeeee :)

jangan pelik
 budak awesome ni pesaing aku yang sehat
kami dua je yang buat magazine ala gempak mcm ni
hihihih ya tak cik mamat :)
apaaaaa!!
jangan cuba gorat dye..
dye sudah berpunya 
hahahahahahah 
melepas :p

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook