THANKS MR::CRUSH

03 October

Assalamualaikum ! *Peacee Yooooo
makkkkkkkk
laparnyeeeeeeeeeeeeeee
:'(
ni lahhhh
thap gaban punya malas 
sggup belapar nak tgu orang belikan aku makan huhuh
kerja mmg nak senang je mmg macam ne laa.. styel
nak ada orang gaji tolong belikan kalau boleh tolong suap kan lagi..
nmpak tak kemalasan aku disitu...
ni kena cari laki yang rajin ni huhuh
kena suap aku makan, kena pndai masak :D
hihihihi
apa kesss si fika ni tajuk enter lain cerita benda lain..
noob ke apa...
lekkkkkkkk luuuuuuuuuu
santai time, ni cerita betul dye :D

tadiiiiii kannnnnnnnnnn
kita kannnnnnnnn
pergi dating with crush kitaaaaaaaaaaaa
hihihihihi
ni kira yang ke~2x kami lepak berdua
woooooooo cool men
ehhhh silap3 cool girl...
walaupon kali kedua dah kami kuar 
aikkk malu tu jgn ckap lah
 aku rasa macam nak myorok bwa meja je tadi.
segan tahap cipan punya
bayangkan tengah naik motor tadi 
jer seram sejuk dah aku dibuat nye
mmikir bde apa je aku nak smbang nti..
dah lah dye ni pemalu kena kat aku plak muka mmg x tahu malu hahah
x de lah acah je...
aku pon malu juga lagi2 bedepan dgan crush
pewwwwww bedua pulak tu lagi ar 
orang yang mulut pot pet pot pet mcm aku ni pun
le terdiam bila bedepan gan org yang mencuri hati nye
pewww gila ar ayat aku ni
rasa nak muntah pulak...
*silah muntah sekang*
bwekkkkkkkkkk C(:
cerita punya cerita
dah dua kal kami order air
1st air sama TEH AIS
second TEH AIS + TEH O AIS LIMAU
aku terpksa tkar sebab tekak aku dah start mual nak termuntah
ooo maaf sebenarnya aku allergic susu
aku boleh minum tapi beragak skit lah
ada tahap2 dye juga
cuma tadi teringin nak minum kalau mnom gan mmber2 slalu dua 3 sedup ok lahh kan
ni x kan aku nak sedut dye nye air lah kan....
hahhahaha cnform
kali kedua and last kmi jumpa terus hahahah
kan kan kan
pasal cerita tentang ex dye tu tadi yaaa
semamng nye aku dah tau 
and  jujur aku simpati
x patut ex dya buat macam tu kat dye
urmmm dear crush
sabar ok mukin sekarang kamu x boleh lupakan dye tapi aku yakin
satu hari nanti dye akan hilang dari ingatan kamu
insya allah
ni aku nak minta maaf sgat3 lahh kan
sebab stalk hak perbadi orang
tapi dahh nama pon minat so dri A smpai Z lah
kita nak tau pasal dye
tapi ni pon kira x smpai Z lagi ni
hhuhuhuh aku le lak lupa tarik lahir dye 
boleh pulak aku ckap 5HB noob betul
28HB lahhh
hasihhh sengallll lah ko ni fika
abg kandung dye pon kau x kenal suka hati ko ckap mmber
lagi sengal...
haiiiii sabar je lahhhh huhuhu
apa2 pon aku happy dapat jumpa dye
hari niii
LOVE Tuesday
urmmmm
ingat kan ta dapat jumpa dye 
sampai buka sem bulan 11 nnti 
ehhhhh
tuk tuk dia ajak lepak
aku on je lahhh apa lagi kannnn
menoncot lah dari subang mei trun shah alam hihihih
apa2 pon thanksss MR::crush
ajak kita dating..
ehhh dating ke???
ajak minum je lahhh
harap kita akan jumpa lagi 
lepas tu nak tengok wayang dengan kamu...
boleh ???
lalalalalalalaalalala ~ 
good night MR::CRUSH 
^_^



gambar yang aku curi tgkap tdi SORRY


i like tow drwing

my drawing is my lover

THANKS MR::CRUSH

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook