BOSAN AND MALAS PUNYA ENTRI !

16 October

petang  yang dingin lagi membosan kan... 
Assalamualaikum  urmmm
:'(
bosannnn nyeeee laaaa
semua bnde aku dah buat
kemas bilik, sudah..
basuh baju, sudah
lipat baju pun sudah
apa aku nak buat lagi ni
jam 6.24pm 
baru
nak tido awal sangat huhuhu
mmber2 pulak semua kuar...
untung lahh weiiiiiii ada boyprend teman
sorang g kuar mna entah.
3 orang pi keje sorang g tgk wayang haippp
aku juga dok telopong sorang2 
bilaaaa lahh ada orang nak ajak aku kuarrr ni..
msg orang tu x bebalas
ta de topup lah tu
alahaiiiiiiiii
last2 giant juga  tempat yang ku tjuhhh
hahhahah
ehhhh rezki lu lah beb ari ni gua 
tak tersengaja termasukakn topup kat lu hihih
kita aca2 je bohong sunat tadi...
bukan x nak ckap tapiiii
kita yang maluuuuuuu
huhuhuh PELIK kan
alahhhh kita khlas lah..
kalau awk  fikir org lyn yang msukakn pon x peeee.
x kisah pon...
lalalalalal~
apa  awak ckap kita suka bohong
hahahah mmg pon
bohong sunat je wajib belum lagi
wawawawa !
padan muka kau....
haishhhh
bosannn nye garu kepala aku...
enter ni pon sgat lah bosan..
dahh lah 
AKU BOSANNNNNNN!!!!!!!!
INI ENTRI SANGAT BORING AND MALAS PUNYA ENTRI OK !
TOLONG JANGAN BACA !
HAHAHAHAHA!


gerrrrr !

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook