AKU SAYANGKAN DIA TAPIII.................. :'(

14 October


Tengok lah blog kita ni dah berhabuk dah haaaa.
 Punya la lama tak ber-update 
kata cuti sem patutnye bnyak lah certa kan ni sunyi je....
 nampak bosan dye kat situ an..
hahah ehh ari ni baru terajin skit nak update.. 
ari ni kita tercuti lah pulak kannn 
x de keje opssss
dwit dah banyak mmg mcm ni huhuh bnyak  kerrr???? 
hahahaha
dah2 tgk tajuk enter tu 
why tajuk enter mcm sedih je... :'(
mmg sedih pon 
kadang2 aku terfikir
adakah aku mencintai orangg yang salah
orang yang lgsung ta de perasaan gan aku
aku yang nampak macam syok sendiri 
yerrr ke???
sedihh lahh
jjur aku suka dye dahh lma ..
ehh xde la lama sangat 4 may ari tu
mula tersuka kt dye
fuuyohh tarikh2 mcm ne ak ingat pulakk kn..
tapi dalam bulan april mcm tu la kami dah mula chat2 gurau2
biasa kalau aku x silap la lah
chat yang aku ingat
dye tanya aku g kolej naik apa..
aku ckap naik taksi
ttbe dye offer naik motor gan dye
haishhhhhh aku bukan x nak cuma segan lahh weiii
dah lah mmber2 dye mmber2 aku
lagi dye ada gf 
ak jenis x suka kacau laki orang
x suka lah nnti aku di taq perampas pulak kann 
even aku admirer dye sekali pon 
ohhhh tidak sesekali aku teringin buat macam tu
lagi pun masa tu dye msih on in relationship
gan ex dye..
alahh lelaki standert lah kalau ada gf msg ppuan lyn , 
ni x lyn x bukan gado lahh tuu
kannnnn
so aku just admirer kat dye
 hingga stu tahap yang dye dah betul2 clash gan gf dye
ehhh
aku rasa tipu lah kalau dye x tau aku suka dye
aku rasa dye tau and dye buat2 x tau kot
tak apa lah, 
sekurang2 nye aku x penah nafikan yang aku x suka dye
aku tak pernah tipu diri aku ok
yang aku x ada perasaan kat dye
cuma kadang2 aku takut aku x leh bahagiakan orang yang aku sayang
ehh cerita punya cerita 
sejak cuti sem kami kerap kuar
mmg jjur umah dye gan umah sewa aku agak lah jauhh
aku rasa sendri pulak kalau naik motor agak lah
 20tahun akn datang dah bongkok
lama sangat dok atas motor tuu ann
ok dye cerita kan pasal ex dye
serba sedikit  aku tau lah juga pasal ex dye
bukan sbok nak tau cuma nma pon admirer kalau boleh A-Z aku nak tau kann
ni ex dye dok pucong
bekas pelajar Cybernetics International kolej
( kolej ni bnyak geng aku pulak kan cuma aku x pasti pulak kolej mna yang dye ambk aku cuma tau kat pucong ada lah sebeb dorang c fizo, jehan and dafi ambk kolej kat sni gakk)
ehhh ambk cos apa aku lupa lakkk
orang selalu pngil dye purple kalau x silap lah
dahh lahh aku bukan nak cerita pasal dye...
buat pe nak cerita pnjang2 pasal dye
annn 
cuma aku kadang2 aku dapat cari perbezaan aku gan ex dye
ex dye pandai bawa kereta pandai bwa motor, aku???
ehh kau ingat aku tak terasa ke
bila dye ckap selalu cuti sem macam ni
 dye akn datang ambk 
bawa dye jalan2 and dye cuma dok seblah tgk ex drive
peww aku tau lah aku x le buat macam tu.
sedihh kot aku  just dgar and diam je bila dye cerita pasal ex dye tu
aku tau ex kau tu sweet gila kot...
sebab tu dye sayang ex dye uhhh..
x pe lah tu hak dye....
apa sebab aku nak halang pulak kan..
hati orang kita mna le paksa..
haa masa 31ogos ari tu aku ingat kot..msg aku ya x ya dye nak bals 
 tau x aku orang yang paling beharap dapat kuar dengan dye
tapi x pe lah dye kuar gan mmber2 dye kot
so is ok, aku x kecewa sgat..
tapi bila aku tengok post wall tu yang tu
aku sentap kot...
aku baru tau dye balik dgan ex dye..
fuyohhhhh patot msg aku dye x balas...
upah2nye dye dahhh balik gan ex dye urmmm... 
aku mmg kcwa kot, tapi dlm masa yang sma aku rdoh je lah
aku suka dye pon dlm dye, bukan dye tau
so jgn nk kcwa sgat lahh kan
itu slah sndri suka pakwe orang padan lah muka aku.
tapi aku nak minta maaf lah
aku swuh mmber umah aku add ex dye
 so aku tgok aku stalker dye
habis2 punya lah
opssss lagi aku terkejut
apa perempuan ni buat...sapa pulak lelaki ni...
why.. why..
why...
ni cerita macam dalm drama lah weiiii
cinta 3 segi...
mmg gampang lah ini ppuan
sgat2 lah tamak 2 lelaki dalam 1 masa lahhh weiii
simpati kot aku bila tengok 2 lelaki post wall yang sama...
pewww mmg gampang lah kan cerita dye..
tapi aku boleh buat apa dohhh..
kang ckap aku jdi batu api kat hubungan dye
so aku tgk je permainan ppuan ni...
1 hari t akan terbukti...
so skang kantoi sndri k..
bukan dri mulut aku..
dye tau sndri...
soooo welcom back sayang..
aku sdia mgalu2 kan kau dlm hidup aku
asal kau terima aku seadanye..
tapi now aku rsa lyn sgat2 bkn aku berubah hati tapi
aku rasa aku telalu syokk sendri..
aku cuba buat dye happy
tapi dye kata dye rsa still kosong
urmmmm
klau aku bukan orang yang boleh mgisi hti kau..
jjur aku ckap
aku boleh lupakn kau, x telmbat lg kot.
sebelum ak betul2 sayang kan kau..
kau boleh pergi..
sejujurnya aku x dpat nak buktkan apa2 untuk aku buktikan yang aku sayang  kan dye
aku hnya mmpu diam aku x dpat nak bkorban apa2 
aku x de apa2 nak tjukkan yang aku sayang dye..
so mkin tu yang mbeza kan aku dgan ex dye yang sgup datang
ambk dye jauh2 bwa dye jalan2 hilangkan bosan dye...
jujur aku x boleh buat
entah kalau dye skit pon aku x leh nak jenguk
bunyi mcm kecewa kan mmg pon
aku x dapat nak bekorban demi org yang aku sayang...
x dapat nak bahagiakan dye
skittt sgat bunyi nye kan..
tu lahhh aku rasa dye berhak membuat keputusan tanpa rsa simpati
buat keputusan biar gentleman ok
aku boleh terima 
kalau aku bukan orang yang dye cari
 aku terima dengan ikhlas tnpa dendam.
kalau dye nak teruskan 
lyn aku mcm biasa
jika x sila lah cari butang delete, unfriend, unfollow
kat mna2 yang patut 
itupun aku terima je.
terima kasih IK

for my crush, admayer or whatever
I just want to know you're only
 three words I love you
don't respond if u don't like..
there is no compulsion ok!

my drwing is my loverrr ever !!

3 drwing for u..


smbunyikan gigi :)




You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook