IS OVER !

16 September


oooo shittttt untuk kesekian kali nya aku mgigati lelaki ni.. !
yang dlm gamba bawa niiii !














errrr rsa geram pada dri ,
 why aku kena kenal dye
oh my god !
tauu x?? pknalan kami sgat lah singkat
tapi memori tu 
ooooo tidak aku benci kenangan tu!
u no, now and ever i hate u... ! 
oooo shittt !
perasaan apa ke ini !
plz jgn dtg!
syuhhhh syuhhhh main jauh2 sana...
ehhh msti tertanya2 napa ni fika..? 
nama benci kat budak cute ne kannn
mesti mau tau punya lah...
angukkkk cepat !!!
hihihi
oklah oklah aku nak cita lah ne...
mei datang dekat skittt
dekat lagiii 
oooopppppsssssssss ! jauh skit jauh skit
nafas berbau lahhh
hihihihihi
1st aku nak kenalkan nama dye ahmad azlan shah
umo 23 tahun (rasanya lah kot)
tglnya di serawak tapi 
stady nya kat politeknik tunku syed sirajuddin kat perlis
belajar dlm bidang grafik juga tapi mybe up skit kot sebab dye ada 
belajar visual fx and Video Production
peknalan kami lebih dri pada skype. sms, call, fb
serius he is a very romantic man
siang malam dia akan call dia akn msg dye akan sky
dye akan main gitar dye akn nyanyi
seblum tido dan kita org akn tido tanpa off sky
 kan aku ad tjuk gmbar kt atas tu mcm tu lah kmi stiap mlm
woooohhhh sampai mcm tu skali kan
sampai ada satu masa tu dye turun KL
and then dye bwa aku ehhh aku x pernah kluar dgan dye berdua k...
dye sentiasa bwa kwn dan aku pon sama
oooo so sweet
errrrrrr bla bla bla
lepas tu ddye nak buat surprise
dgan pkai pakain TADDY BEAR
yang besar tu
OH MY GOD
di sebab kan plan kita org x jdi nak pi PD 
tu yang dye buat macam ni
no no no aku trus besar kan mata
and kata kan JANGAN
ok i no kat ctu dye marah sampai sekarang kita org lost contac ok...
tapi aku boleh je call dye kan cuma aku malas
sebab seblum dye turun KL kita org dah gado
that's why dye buat macam tu
ok jgn nak cakap aku kejam ok...
ni kejam terpaksa 
cuba tengok gambar bawa ni
cuba tengok
kat gambar bawa ni 
tengok betul2 tu bukan aku ok
tu awex dy even nama kita orang hampir sama
fyka tapi tu bkn aku...




patut ke kena teruskan hubungan aku ni
aku ke yang kejam skang
cuba jawahhh :'(
that's why
aku fobia nak bercinta dah
sakit kot bila kita dah sayang terpksa pulak nak lepas kan 
kalau sangup bermadu lah
yaaa kalau dulu aku sanggup sebab dekat and lelaki tu jauh dri awex dye
tapi tu pon still kena tinggal ok
tapi dgan dye x sebab bila dye dah balik serawak ofzos dowg bjumpa,
ok serius sapa x jlz kan sedangkan dye
kalau kami tgh sky ttbe ada chat msuk
dye dah tarik muka,
smbang gan sepupu dye o mmbe dye, dye dah tarik muka
so apa lagi aku yang dah nampak mcm ni
lg2 masa tu dye mmg kat serawak 
dye kata dye ada event hari tu
so dye bangun awl,
ehhhh kawan dengan dye 
aku mmg bangun awal even gantok macam mna pon
dye akn kejut
tapi lepas dye pi keje aku smbung balik tido heheh
ok smbung balik cita tadi dye kata 
dye ada event photog kot kalau x silap
aku ok kan je lah
so 1 hari dye x msg
x pew lah 1 hari juga lah aku tido
mlm tu baru msg aku
ok aku masih x syak apa2 lagi
esok nye aku buka lah facebook
ok 1st buka facebook aku mesti akn tengok dye dulu
bayangkan buka2 je waaaaaaa tkuar pulak pasngan sweet ni..
zoom in zoom out
kenal pasti dulu
muka dah merah dah ni
ttbe ada komen2 sweet pulak kat situ 
tok katik cayang abang bagai aku pon x tau bahasa apa dowg pakai
apa agi
angin lah weiiiiii
mulut dah muncung macam ikan todak dah ni
gadohhhhh ar twui aku majuk
x angkat call dye msg dye 
hancur luluh hati aku tengok
so kalau di teliti betul2 aku yang tinggalkan dye
tapi memang patut kan
buat apa nak teruskan
kalau hati dye bukan kat aku pon
ala sakit kejap je....
lepas tu i happy back
kembali perangai gila2 aku...
dan dye pon aku x ingat dah sebnarnya
cuma terjumpa gambar kami tu yang teringat
sayang dye? langsung dan sumpah skit pun dah x...
lagi pon aku dah block dye !
padan lah muka dye !
aku mals ada apa2 hubungan pasal dye...
so jgn harap nak tau pasal aku kannn
dye sedih?
kisah pulak aku..
sedih dye tu kejap je lah
dye ada ubat penenang kat sana kannnn
so u pegi jauh2 jgn datang lagi..
ehhhh sapa kau, kenal ke...
x kan soooo dipersilakan belalu dan pergi dri idop aku
k byeeeeee !!!
END pasal kamu !


IS OVER !!

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook