ENTER BEBAS :)

15 September

Assalamualaikum..
haii...
tauuu ta...
sebenarnya ni enter semalam 
yang ta siap aku tulis
disebabkan mgantok sangat aku
tinggalkan mcm tu je
 so mlm ni aku nak smbung buat...
cita smlm punya lah
hari ni cita lain.

_S E M A L A M_
 hurayyyyyyyyyyyyyyy !!!!
akhirnya !
akhirnya aku sudah bebas,
bebas dri pada assigmen yang selama ni menyeksa aku 
dan telah memisahkan aku dri berblog
sedih lah sedih lah cepat
hahahaha
ok yg tu mmg ta lawak..
saja buat2 gelak.. :)
sebenarnya * smbil buat muka minta simpati *
2, 3 hari ni aku rasa macam mandi x basah
 *haaa mcm mna tu, entah aku pon x tau* hahah
 makan tak tentu * bkan yang makan smbil lari2 o jalan2
tu tau bukan maksud aku tu kadang2 makan kadang2
 x mkn lgsung sebab nak siap kan keje  *
 tido x lena* yang ni aku tipu lena kort sebeb dah mgantok gila
tapi dpat tdo 1, 2 jam je  lepas tu smbung balik buat assigmen *
nampak ta pelajar 4plat ni
betungkus lumus myiapkan assigmen
hahaha 4plat ke????
sem ne 3 pointer pon x tentu lg aku dapat kot.
sem ni lah dah mula start nmpak kekejaman cos grafik ni
ni baru blajar blum keje...
dah keje nti x smpai 1 hari aku dah berhenti
hahahahah
aku nak jadi bos lahh
cewahhhhh angan2 je lbih
 usaha mana???
ehhhhh dah start dah merepak sudah
ni tadi kannn kannn
gah kemas barang aku baru perasan coklat ferrero rocher
yang dibagi oleh mr pandek masih dlm plstik putih
 rasa nye dah 3 minggu lepas.
and sminggu yang lalu aku ada gak msg dye tapi
kami bnyak bgado, ala gado2 manje je..
hihihi entah lah msg dgn dye ke ckap gan dye mesti
aku nak marah2 haishhh plik betul
mula lah aku nak gi ceramah kat dye...
dye n kan x gam gan pendek degil pulak tu rsa nak cepuk je
bgi tambah pandek...
huhuhu
padan muka dye...
btw sebenarnya aku dah bapa kali kot, tiap kali aku nak msg tu
sebnarnya aku nak ajak dye kuar
g makan tapiii
setiap kali aku msg tu lah dye buat aku sakit aty
spoi mood aku twus x jdi.
nak msg pon ttbe mls.
urmmm alamatnya
bila lah aku dapat mkn ferrero rocher ni
aku ni jeni mknan mahal2 mcm ne
mkn sorg2 x sedap lah aku lebih suka mkn dgan org
yang membelinya tu
baru lah cunnnn
tapi
bukan main susah lagi nak ajak dye kuar mgalahkan artis kot...
nak jumpa kena ada appointment dulu kot
mklumlah orang BUZY sangat kan
mana ada masa untuk orang mcm kita ni...
errrrrrr
ok2 whatever up to u k...
aku ta kisah pun
buka bf aku hahah
so x jumpa pon x apa lorrr
tapi seriuz x syok lah mkn sorg2 coklat ni 
awk2 bila kita le mkn coklat ni...?
bila kita nak mkn mee bandung?
bila kita nak lepak bawa pokok smbil tgk bulan..?
bila.. bila.. bila..
awak ni suka tipu kita tau..
putus kawan !
hahahahah ;)
x de lah mmain je lah..
buruk2 awk, awk lah kwn yang paling saya sayang
tauuuuu 
tak apa lah bila2 pon boleh
saya akn tunggu... :)
tapi jgn lah lama sgat kang x psal2 exp
lak coklat kita tu huhuhu...
k..

tengok je k belum le mkn lagi...
:)

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook