DUGAAN SEORANG KAWAN

10 September


kalau bukan perempuan yang buat lelaki,
 lelaki yang buat perempuan
 haaaa tu lah yang jadi kat mmber aku skang ni
 kesian dye sampai hati bf dye buat macam tu kan. 
tkat leleh aku dgar cita dye
 sampai aku tanya dri aku, 
aku dah kenapa ttiba nak mngis pulak...
 mmber aku ok je siap gelak2 smbil nangis lah kan.... 
uihhhh hancur hati kot 
bila dapat call dri gf lelaki tu 
siap mgaku tunang dah telajur segala....
 bapa lah muka ppuan tu mmg x malu kan.....
lepas tu boleh lak patah kan simkad lepas call mmber aku ni.
 kalau aku urmmm dah terbang g kedah dah tgk jantan uhhhhh
 nsb lah aku bukan mmber aku ni.... 
bayang kan setahun tak jumpa mmg sah lah ada ppuan lyn 
duduk pulak kat kedah nasib lah..... 
mmber aku kat sni redoh je lah....
nak marah jauh, nak msg simkad dah dipatah kan..
so nak buat apa 
sakit dohhh
kira aku dulu boleh lagi kot duduk dekat
tu yang kena pelempang uhhhh
baru puas hati beb
kalau boleh aku nak bagi sekali penumbuk aku
balasan untuk org yang x boleh nak hargai kita..
sia2 aku sayang kau 
kau buat aku macam ni
haaaaa
mmg patut kena lah kan
padan
nasib cita aku ni berbeza gan mmber aku ni.
 x pe lah sayang hari ni hari kau esok lusa ppuan tu pulak...
 Tuhan nak tunjuk dye bukan jodoh kau....
 sabar ya aku pun rasa macam kau rasa 
sebab tu aku nak couple pon pikir dua tiga kali 
sakit tu masih terasa sampai  skang 
sebab tu jangan salah kan aku  kalau aku nampak memilih
ya lahhh pengelaman mendewasakan kita...
ta kan kita nak ulang benda yang sama kan...

so untuk kak izah yang ku sayang
jangan menangis key
apa yang jadi ari ni
insya allah pasti ada lebih baik yang menunggu
kuatkan semangat
ta mau sedih2 tau
senyum kami sentiasa ada untuk kak izah
love you...



You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook