SOAL HATI :)

22 July


Second entry for today. 
Hee
Kali ni pasal hati pulak aku nak cakap.





 Honestly, memang aku cuba sedaya upaya aku untuk lupakan and alhamdulillah 






okay la jugak. 
Tapi bila tang ada mulut2 yang tanya,
 "fika dengan sipulan pe citer sekarang?" 
 adoi la. Of coz aa aku deny.
aku dah xde apa2 dah kot gan dye tolong lah
jgn tnya lagi
malu sungguh aku mgnali lelaki yang begitu..


aku bukan lah ppuan yang pendendam
tapi kalau hari2 aku npak dya
 kat kolej kehulur ke hilir, silih berganti permpuan
orang pndang aku
perli aku dohh
"ah fika janda kau dah tkar awex ke"
bapak ar apa kena mgena aku gan kau GILA
and 
sumpah aku x kisah gan HIDUP kau skarang
anything ttg kau aku dah padam..
TOLONG JANGAN DATANG LAGI !!!





Sejak dua menjak ni, 
aku rasa hati aku dah tutup pulak.
eh.. eh...
bukan sejak dua menjak lagi ni Ahah.
dah berbulan2 menjaknya...
tapi kan kira banyak juga yang 
cuba nak dekati aku cuba nak usha tapi 
why 
aku x berkenan sebab aku memilih sgat ke...
ehh no
mkin ak serik kot dikecwa kan
bukan muda nak ubat luka dihati parut ditangan 
pon masih ada apa lagi dihati ni...


perbualan mamber sesama mamber umah :


yana : fika tu x de boyfriend ke.
azah : xde pon
yana : kenapa x de mimilih sgat ke??
azah : bukan memilih, tapi nak carik yang terbaik dah serik 
 yana : ooo


lebih kurang lah pbualan yang mamber ak cerita kan ni
ulang tayang huhuhu :p


nampak x mmber aku sndri pun dah paham dah pergai aku 
dah berapa orang dah kenalkan mamber2
dorang kat aku
tapi entah lah bila aty aku dah tertutup susah aku nak terima
sapa pon datang
sekacak mna pon dye
sekaya mana pon dye
 kalau aty mgata kan tidak..
tidak lah jawab nya...
cukup sebagai kawan
itu lebih baik dari musuh...
tapi bila sesorang datang mula nya sbagai kawan bermesaj


dan slow2 membuka pintu hati aku
aku pon cuba lah nak intai2 
ya lah biar lah aty ni terbuka untuk orang yang tepat..
ni gelaran aku bagi untuk dya
 PURPLE boyz
ehh.. ehhh..
fika kenapa bagi nama macam tu pelik je..
hahaha
aku agak je dya minat purple :)
x nak ar Straight to da point
nak letak nama dya kat sini
MALU LAH KITA huhuhu :)




btw aku mukin dah sdia mnunggu jawapan..
artikel tentang :






PERIGI MENCARI TIMBA
sbenarnya x de istilah perigi mencari timba
Tiada yang menjilidkan di dalam undang-undang bahawa sekiranya kita menyatakan rasa hati kita kepada seorang lelaki, 
kita dianggap
 “muka tidak tahu malu”
 Tiada salahnya mencuba. 
Penolakan itu biasa,
 tapi penyesalan sekiranya 
tidak menyatakan isi hati 
adalah yang paling memeritkan…. 
Malu tapi mahu, bukankah begitu?? =)






so aku dah cuba
jika ditolak itu bukan masalah aku
sekurang2nya aku mencuba..
aku dah bagi lampu hijau
keputusan aku x le 
buat seorang2
aku kena tunggu kau juga 
kputusan ada kat tangan kau..


sebenarnya aku bukanlah seorang gadis yang cerewet 
dalam memilih pasangan hidup
Siapalah diriku ini untuk memilih berlian sedangkan aku hanya sebutir pasir yang wujud di mana-mana…
Tetapi aku juga punyai keinginan seperti gadis lain,
dilamar lelaki yang jiwanya tetap pada yang ESA,
memimpinku ke arah matlamat yang nyata berlandaskan agama….



tapi jika aku tiada jodoh dengan kau
aku nak suruh mama aku jela carikkan jodoh aku. 
Senang. Actually, soal2 jodoh ni memang subjektif and needs time to understand it. For me la. 
tu je lah kbye
tido time 



DOA AKU : ya ALLAH pilih lah yang terbaik buatKU, kalau dya 
JODOHku 
permudahkanLAH, kalau BUKAN jangan sesekali SAKITKAN ati ANTARA kami berdua.. :') aminnn... 















You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook