HAPPY BIRTHDAY TO ME :)

06 July



haiii lama aku x buat entry 

ehh korang

Aku macam bajet market ke? Ok fine. Teruskann --' sila meluat.



Happy birthday to me :') 

hari ulang tahun ini x sama macam dulu.

Barangkali. Mustahil akan sama, 
mustahil. Tersangat mungkin, x pe watlek watpeace watcool :'B 

urmmm :'(
terbelah hati aku ni,
berguguran bertebaboo jantung sebab kau sahabat.
Ye kau sahabat. Sahabat sementara.
Terimakaseh buat aku rasa diguna bila perlu diludah bila puah
#tepuk tangan bangga. 
Ok thanks teruskanlah kasih. 
InsyaAlla kau bahagia.
ak tetap bertahan,
ak kuatkan?
kan dah 20tahun.
Apa celopp tok nak mengada. key keyy? 
Okayy aku tahan. 
Hold a minute. yessss 2years means 1 minute. 
Aku anggap gituu. lehhhh :'*

ehhhh! ehhhhh apa ni sdih2
ni fika !
LUPAKAN semuahnya
ok!!!

. . . . . .

untungl larrr~ 
kannnnnn
cik abg kita ni senyap jer..
cik abg buat tak tau jer... ke cik abg buat2 lupe..
kita bukan nak mintak2 lah...
saje je tanya!! kalu x de x pe.. x kisah pn..
tapi klu aderr pn x pe... suke2..
sbb selalu nyer klu aderr tuh dapat yg mahal siket...
hahahahah
waaaa berangan kau fika
diman btul budak ni
MEMANG MUKA TAK MALU BETUL

mungkin leh minta :

lens CAMERA
wooo dapat salah satu ni pon jadi lahhhh...
kalau macam ni tiap2 bulan aku nak sambut bithday
hahahahah

atau pn cik abg boleh belikan yg ni pulak:

HP BB..
hahaha terigin nak pakai
plz2 belikan yang model lama pon xpe
jji le pakai hihih baik kan...! 
tapi kalau nak bli model yang tebaru pon xapa :)
hahahaha
X JADI TERUS DYE NAK BAGI..

atau pn cik abg nak belikan kek coklat jer...
yg jual kat MYDIN tuh.. atau pn kek coklat yg sedap tuh

tu kek tuk asyraf anak buah ak leh ar.. 1 tahun plak tu..
umur aku ni dah 2 puluh huhuhu... malu nyer.. dah tua...
atau
 cik abg hanya nak wish melalui kad besday jer...
huwawawawawa... bole nangis gitu...!!!


oh x patut.. x patut...
tapi patut ke x patut ke.. org dah bg, amik je lah
masuk frem... bikin kenangan yg paling pahit semasa hari jadi..
hehehehe...

luahan perasaan...
sebenarNYA
AKU x minta ape2 pn....
AKU cume nak smua yang aku SAYANG
SEHAT, CERIA,
dan selalu BAHAGIA...
TAPI
yg adiah no 2 tu.. nak jugak tu,....
ok peace no war.! ;)

hahahaha skian lar dulu kepada yang mengenali aku.
ak nak minta maaf 
mana tau xsempat nak raya aku dah x de
aku nak minta maaf kalau aku ada buat salah
mkin masa tu aku xsdar
lagi kalau aku ada terpinjam apa2 tu bagi je lah terus 
x yah lah minta balik k...
huhuhuhu
kompon korang x nak pinjam kan aku lagi 
sorry3 main2 je
maaf ye semua
0 - 0
lahh kita k....
OK

x ada yang istimewa pon hari ni rasa biasa je...
kepada yang wish birthday aku tu thanks yaaaa
terutama FACEBOOK & TWITTER
tanpa dye xde sapa pon ingat bithday aku huhuh
wexxxxxxx

k lah
selamat jalan romeoo

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook