BOYFRIEND SEHAT ?

25 July



 ni entri perasaan. tapi ada banyak kali kene tanya, biar ah.






Assalamualaikum dan selamat malam semua :> 
*menguap* Apa khabar? Sihat? fikaa?
hmmm entah.
aikkk, kau dah kenapa.
abaikan :')
ni nak cerita sikit kawan2 aku ni saja je
 kalau jumpa or IM,
 soalan pertama mesti tanya "boyfren sihat?"
haishh tanya lah benda lain.
ni solan sensitif, okey.
tapi alasan je ni
itu trick na tahu kan
 ade kekasih ke tak ada so kalau tak ada 
boleh-usha-kalau-masih-single
 atau betul2 nak tahu boyfren sihat ke tak?
tu je.

ade dua jawapan untuk soalan tu.
 biasanya aku akan jawab "sihat", senyum.
 sebab biasanya soalan akan habis kat situ.
 tapi kalau yang betul2 kenal aku,
 soalan tu kalau keluar, 
memmg nak kene penumbuk dengan aku. 
fika memang ta sinonim dengan hidup bercouple. 
fuulamakkk macam tak caya aku yang tulis ni huhu.
tapi, kalau BERcouple pun tak lama
bukan apa aku yang jadi orang keTIGA
hemm ayat lelaki 
kata SINGEL dah COUPEL
baru tau kita TUMPANGAN semata2
JAHATNYA KAMU
tiba2 nanyi lagu stacy :')

memang dari dulu macam tu.
 dan aku rasa mahu hidup macam ni je lah sekarang. 
malas la pulak na serabutkan kepala dengan ada kekasih.

yang lainnya, "sejak bila aku ada boyfren?"..
 dan memang cite ta akan pernah habis lepas tu.
 mesti ada soalan lain. 
contohnya "ah kau cantik tipu la tade boyfren" 
atau pun pernyataan, "tipu ah tade boyfren".

apesal ea? perempuan cantik ta boleh single ke? 
tipu lah tade rasa na ada kekasih.
 kawan keliling suma da ada steady. 
ada yang tunggu masa na kawin.
 indah. 
bahagia. 
bukan ta cari bukan ta cuba, 
tapi da banyak sangat error. 
tade yang sesuai dengan jiwa. 
kalau ada pun orang tu pulak yang tak bekenan dengan aku


memilih?
 umm. mungkin. haha. 
nama pon cantik takan la ta memilih. <--- selalu statement orang kasik.
naaa~ memilih pon tade lah na demand habis. 
asal boleh jadi kekasih dan kawan terbaik aku, 
rasanya da gud enough.
 hensem2 tu, aku rasa aku tak pernah lagi dapat kekasih yang bila orang tengok kemudian puji kekasih aku kacak. 
tiada. teringin jugak na rasa, 
tapi asal sedap untuk mata aku sudah lah.
janji family aku suka.

selalu pilih kekasih ikut hati.
 kau pernah tak jumpa orang, 
kau akan rasa dengan dia kau cuma mampu berkawan,
 tak akan dan tak pernah fikir pun na lebih2, 
atau sebaliknya. hidup aku selalu macam tu. 
bila dah set dalam hati, dia kawan, 
sayang aku sampai tahap kawan je lah. 
tapi bila aku sayang sesorang yang aku angap kawan tu pulak,
rasa takut nak ungkap,
takut dia pergi jauh.
friend is better
tak nak lah lebih2
tak akan mintak lebih pun. 
cukup dia nak bekawan dengan aku pun aku dah
tersenyum bahagia
terima kasih ^^,
awak.




masih sendiri lagi :')


being single is not dead.

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook