BELUM NAK PERGI LAGI ! TAPI KALAU AJAL MENJEMPUT , MAMA ILOVEU

26 July



Okayy fokus kat camera at tepi tu yekkk SENYUM nampak gigi skit :D .
okayy cun, 
terus kan senyum 
hihihi 
AKSI anda telah dirakam

Dimulakan dengan bismillah hirrahmani rohimmm. 
Salam juga, 
assalamualaikum 
para segala sekalian makhluk yang membaca entry ini. 
Ehem ehem aku dan sukahati aku :)
hihihi sorry3
ehh puasa x hari ne ?
tadi korang buka apa ?
buka mana ?
dengan sapa ?
haha
0,O <---- mesti buat muka macam ni kan
tekjut tengok soalan ke apa :'p
tak de lah tak perlu jawab pun.
tak nak tau pun ~_~

nowplaying Salam Terakhir by SUDIRMAN
layan kan je hati ni. ~,~*

oooooiiihhhhhh BABY kenapa??
buang tebiat
orang nak minta maaf ni.
takut pulak tak sempat nak minta maaf ..

ayat x leh belah betul roommate aku ni
masala yekk
aku saja nak dengar lagu ni..

haa, KENAPA mesti lagu ni ?
sebenarNYA
SUDIRMAN tu idola AKU
bukan ke aku pernah buat entry sebelum ni
lupa lah tu :')
KISAH lak aku..

weii tak cukup lagi amal ni.. :')
skurang2nya aku nak BALAS JASA mama aku jer
nak habis kan belajar nak tengok 
ukiran senyuman BAHAGIA dari bibir MAMA
sebab tu aku paling sensitif kalau ada mmber suka ambil sambil lewa pasal belajar ni
ehhh, korang tak fikir ke penat MAKayah korang cari dwit
korang sia2 kan..
tak de tanggungjawab langsung
nak buktikan family yang korang tak sia2kan pengorbanan dorang..
budak zaman sekarang ni mmg nak senang je tak fikir pon
ya lah senang dah depan mata..
dorang tak tau mana datangNYA senang tu kalau bukan dari kesusahan..

pernah tak kita selami perasaan ibu bapa
 yang bertungkus lumus dengan tulang empat kerat 
untuk mencari kurnia buat anak2 dan keluarga?? 
bahkan sekarang bukan anak2 remaja 
malah anak2 dewasa pon
 masih banyak yg meminta2 
segala macam benda spt henpon bertukar ganti, 
nak itu dan nak ini. bila tak dpt, 
memberontak. ya mgkin bagi yang datang dari keluarga senang,
 tak pernah menjadi masalah buat mereka, 
tapi bagi anak2 yg datang dari keluarga biasa?? 
memahamikah anda situasi ibu bapa anda.
 malam2 memikirkan mcm mane nak suapkan nasi utk anak2 pada esknya??
 bagi anak2 yg jauh, sudah makankah mereka hari ini. kite?? 
pernah tak terfikir dah makan ke belum mak ayah kat rumah.
 kita hanya pandai meminta tidak pernah memahami dan menyelami.
 hanya tahu memberontak dan merajuk andai permintaan tidak tertunai. 

ya allah ampuni aku dalam tidak sedar mungkin aku pun begitu.
yaALLAH berilah aku kesempatan untuk berbakti kepada mereka. 
menjaga mereka.
 mengasuh dan membelai mereka hingga akhir hayat mereka. 
izinkan aku ya allah untuk membahagiakan mereka..
AMIN...

maaf lah terEMO pulak..
apa2 pon aku nak berHENTI jap
nak bagi laluan utuk STDY pulak
esok EXAM
Kbye!

 :)

You Might Also Like

0 komen budak comel

Like us on Facebook