LUAHKAN APA YANG TERPENDAM !

16 June



takde idea nak buat entri terbaru la...
errr,sebenarnya ada,
tapi masih tersangkut dalam draf lagi....
heheee nampak x kemalasan aku nak mencari idea
tu yang cukup2 makan BM aku tu
kahkahkahkah
***
Ok, ok dimulakan dengan
Bismillahirrahmanirrahim / بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Okey tarik nafas panjang2
Fuuuuuuu…….
*maaf . . ini entri jiwang okey
Nak luah apa yang terpendam dihati
Bukan suka tapi sedih pedih terkilan
Semuah plus plus
Kenapa ya??
Mesti pikir kan
Apa c fika merepek ni
A jangan ttup dulu
Baca dulu baca dulu yerr

*** 

Nama nya si mr pandek
Hahah
Sje bagi nama ni kat dye
Sbb dye pndek! Kecik ! comel !
Suka ! suka ! suka !
Kenal dari pada mmber
Aku juga la
apa yang aku boleh nilai dari diri dya masa tu
dye seorang yang sombong
dan aku x suka kan dye
AYAT JUJUR ok
Tapi kata orang jangan benci kat orang 
nnti kita suka kat dye
Kann dahhh kena sumpahan tu
Padan muka aku
Kita orang mula rapat bila dye mula ada konflik dgan gf dye
tapi saya bukan perampas ok
kita orang rapat kat facebook je
aku lak angap dye perlukan semangat dari seorang kawan
tak salah kan aku datang bagi semangat kat dye.
Aku pujuk dye, aku cuba bagi dya pham
Pergai ppuan and minta dya
Bagi gf dya masa
Ternayata
Dye sorang lelaki yang paling penyabar..
saat tu kita orang mulai rapat
sama2 rasa sunyi x de sapa yang puduli…
x lama dalam brapa minggu
akhirnya in Relationship dye berakhir
menjadi SINGEL
dya bukan milik sapa2 lagi
single bingel
tapi kita orang still macam biasa
sejak dye single lah
kita orang kerap kuar makan
bukan bedating ok mgisi perut yang lapar je ^^
sepanjang kami bknalan banyak lah mmori yang masih aku simpan
antara nya pi sungai gabai dengan mmber2 dye
SERONOK sangat2 dapat kenal gan mmber baru

Tapi
happy tu x lama
Tak sangka la


ke EGOan dya buat dye menjadi seorang lelaki yang
sombong, angkuh
kenapa??
 sebab dye x pernah paham perasan orang lain
dya nak orang paham dye
tapi dya langsung x nak paham orang lain
dye nak orang dengar masala dye
tapi dye x nak dengar masala orang lain
x adil kan
*ingat saya x ada masala ingat awak seorang je*
ee tolong lah
and
semakin aku dekati dya semakin
jauh dya pergi tgal kan aku

sombong !
 EGOnya 
x sedar lagi ke??

aku ingat lagi apa dye msg 
“  '' susah awak dapat saya susah awak hilang saya,senang awak dapat saya senang awak hilang saya " “
ni msg yang dye bagi
buat aku tunggu 
and
aku kata ok
jangan sampai saya bosan menunggu tu je

Tapi sekarang aku betul2 dah bosan menunggu
Aku ni bukan lah seorang yang penyabar
Aku cepat bosan
aku dah bagi masa
 masih x de jawapan
Dari dya
Dan
kebetulan pula
 dye x nak diganggu
X nak aku msg
So
orang dah cakap macam tu, perlu ke lagi
Kita terhegeh2 
TAK KAN
Jangan nak malukan diri sendiri ok
Aku pon dah x berharap
i'm give up
serius
sorry awak
TT,TT

Tapi aku nak kau tau
Aku sayang kau sebnarnya
tapi malas lah aku nak cakap
kau paham ke masalah nya
xkan so buang masa

Tapi kata orang
Kalau seseorang tak menghargai beradaan kita,
Buat dia hargai ketiadaan kita

kita tengok lah dye sayang kita ke x
hahaha
hampa langsung x msg
msg je nak minta maaf for what
perlu ke??
salah apa nak minta maaf?
penat lah 
awak sendiri cakap buat apa minta maaf kalau lakukan benda yang sama
awak lupa yerr
saya BOSAN lah dear
tapi never mind
saya dah biasa dah pun..
tapi
tapi aku harap dye akn berubah
ego x slah tapi biar kena pda masa nya
okey ^^,v







duit RM1 yang aku koyak
separuh ada pada dya..


status ni buat dia
why x de H kat citu sebab dya dah ada kat HATI aku
xde orang le ambik dya
tapi sayang dya pgi slow2 tinggalkan aku
KEJAMKAN dya
tapi x nak benci dya nnti kita tambah sayang kat dya..



kali petama u miss me 
epy ooo


warna merah tu sku suka :)



aku x suka paksa kau !


msg ni buat saya paling kecawa dan 
salah satu sebab aku malas nak tanya masalah dya dah
msg dya ni makan dalam
tapi aku pendam
dya nak bagi tau masalah dya tapi bila aku 
nak dengar dya ckap x smua le share so fine
SALAH aku ke sekarang ?
cuba pikir



cukup gentle dah aku ni
x namapak aku gah gorat dye...



msg dya yang atas tu
 '' susah awak dapat saya susah awak hilang saya,
senang awak dapat saya senang awak hilang saya "
msg tu 
buat aku rasa nak tunggu dya 
nak tgk 


SYG 
kalau FB dah lama aku like bbanyak hahah :p


kenapa dya suka aku??


nmpak x ego dye
bukan nak cakap dya rindu aku
dya salah kan aku lak sbb x msg haishhhh
mestilah aku rindu
:)



NOTE 
Peluang hanya SEKALI, Tidak DUA, tidak TIGA apatah lagi EMPAT. Jadikan dirimu mahal untuk dimiliki lagi oleh insan yg xreti menghargai :)  and do not give up on love, Because there is always someone who loves you and maybe he is behind you now. Even if it's not the person you were hoping for.. Bagi lah dya peluang mungkin dya orang yang kamu cari. belajar mencintai orang yang mencintai kamu.. ^^,v




...... END ......



You Might Also Like

3 komen budak comel

  1. sedih lak baca entry nih .. apa2 pon . kuat okay , kita pmpuan tak boleh cepat mengalah .. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi btul tu.... btw x pe lah fika dah biasa :)

      Delete

Like us on Facebook